Opinie Google odgrywają bardzo istotną rolę dla firm z dwóch względów. Po pierwsze wpływają na decyzje zakupowe klientów, a po drugie podnoszą nasze pozycje w wynikach wyszukiwania. Firma, która posiada opinie od użytkowników, będzie bardziej atrakcyjna i wiarygodna dla innych, niż ta, o której do tej pory nikt się nie wypowiedział. Oczywiście, aby zbudować dobry wizerunek firmy w Internecie  firmy potrzebują jak najwięcej pozytywnych opinii Google. O ile niezadowolony klient na pewno wystawi nam negatywny komentarz, o tyle zadowolony nie jest już tak bardzo skory napisać kilka miłych słów na temat naszej firmy. Warto więc zachęcać klientów do dodawania opinii Google do naszej wizytówki bądź zdecydować się na pozyskanie pozytywnych opinii w inny sposób.

 

Dodawanie opinii Google – jak pozyskać pozytywne komentarze?

 

Pozytywne opinie Google to najlepsza reklama dla firmy. Warto zachęcać klientów, aby pozostawiali swoje opinie w wizytówce naszej firmy. Oczywiście najlepszym miejscem, gdzie warto założyć profil firmy i skupić się na pozyskaniu pozytywnych opinii jest Google, ponieważ to właśnie tu zagląda zdecydowanie najwięcej klientów. Dobrym pomysłem na pozyskanie komentarzy, będzie wysyłanie na maila użytkownikom wiadomości z prośbą o wystawienie opinii. Dzięki temu z dużym prawdopodobieństwem zyskamy sporo komentarzy, ponieważ klienci poczują, że ich opinia jest dla nas ważna i będą bardziej skłonni pofatygować się o komentarz. Każdej firmie powinno zależeć na autentycznych opiniach od ich klientów. Są jednak sytuacje, kiedy konieczne jest pozyskanie sporej ilości pozytywnych opinii, aby podwyższyć ogólną ocenę firmy i zniwelować oddziaływanie negatywnych komentarzy na naszą firmę. Warto zdecydować się wówczas na dodawanie opinii Google przez wyspecjalizowane do tego firmy. Zajmują się one kompleksowym zarządzaniem reputacją firm w Internecie. Pełną ofertę ich usług znajdziesz tutaj: dodawanie opinii Google.