Powszechnie każdemu z nas powinno być znane powiedzenie „jak Cię widzą tak Cię piszą”. W myśl tej zasady każdy z nas powinien dbać o swój wizerunek, bo informacje o nas pełnią dla innych bardzo ważną funkcję. Mianowicie są wyznacznikiem, czy warto nam zaufać czy, raczej należy się nas wystrzegać. W życiu codziennym jesteśmy cały czas poddawani ocenie innych i tak samo wygląda sytuacja w przypadku istnienia firmy w Internecie. Otrzymuje ona Google opinie, czyli recenzje od użytkowników, którzy mieli okazje skorzystać z jej usług. Na wyrobienie  reputacji firma zazwyczaj pracuje latami, jednak kluczową kwestią oprócz jakości usług są zawsze opinie innych.

Google opinie – dlaczego warto o nie zabiegać?

Sama wizytówka firmy w Google Maps nie jest jeszcze kluczem do zdobycia wielu klientów. Muszą się w niej znaleźć wartościowe informacje na nasz temat, czyli opinie innych użytkowników, dzięki czemu potencjalny klient może się dowiedzieć o nas czegoś więcej. Brak jakichkolwiek opinii spowoduje, że trudno będzie nam zbudować reputację firmy w Internecie. Dlatego należałoby wyjść od tego, aby zdobyć jak najszybciej recenzje od klientów. Warto ich zachęcać w swojej wizytówce do zostawienia komentarza lub podjąć konkretne działania, gdzie każdy klient, który jest zadowolony z naszych usług, proszony będzie o pozostawienie swojej opinii. Jeśli uda się pozyskać, choć kilkanaście takich opinii to już spory krok w zbudowaniu reputacji swojej firmy. Google opinie są ważne z dwóch powodów. Z jednej strony zachęcają klientów do skorzystania z naszych usług, bo są dla nich cennym drogowskazem, a z drugiej to niejako pancerz ochronny przed negatywnymi opiniami Google.